Блог Блог
ТЕМА СТАТТІ

Кейс: як ми знайшли і зацікавили вузьку ЦА для KredoBank

Створення рекламної кампанії для вузької аудиторії – це завжди виклик. Такі кампанії вимагають точного таргетування на визначену ЦА з характерним набором інтересів, запитів та місць, які вона відвідує.

А для охоплення як найбільшої кількості представників ЦА необхідно використовувати різні канали комунікації та різноманітні рекламні інструменти.

Саме таку роботу ми виконали в нещодавній рекламній кампанії для KredoBank, спрямованій на просування послуг кредитування та лізингу для агробізнесу.

Так як це була саме performance-кампанія, ціль якої – отримання заявок, ми створили посадкову сторінку, яка пропонує оформлення агрокредиту та агролізингу.

Наступною задачею було спрямувати на цю сторінку релевантний трафік.

Нам необхідно було знайти і проконтактувати з дуже вузькою аудиторією: чоловіки 35+ з високим доходом, які працюють в агросекторі не менше 18 місяців. І ми розуміли, що звичайний підхід до реалізації performance-кампанії буде недостатнім для виконання планових KPI’s. Тому нашу стратегію ми розділили на дві складові:

Стандартний підхід: визначити сайти, на які ЦА з високою ймовірністю заходить, скласти ядро запитів в Google та визначити які офлайнові заходи ця ЦА може відвідати.

Для реалізації першої частини стратегії були обрані найбільш релевантні інструменти, а саме:

- GDN

- Facebook

- Gmail

- Пошукова реклама в Google

- Медійна реклама

2. Нестандартний підхід. Ми розуміли, що наша аудиторія має специфічні професійні інтереси та відвідує заходи вузького спрямування.

Так у нас зародилась ідея задіяти додаткові рекламні інструменти:

- Реклама на основі геолокації

- Спецпроект з популярним інформаційним ресурсом

Ціллю для геотаргетингу ми обрали крупну агровиставку – профільний захід, який не відвідується просто через цікавість. Навпаки, її аудиторія – люди, в яких є практична зацікавленість в новинках агросектору. А тому, це чітко наша ЦА.

Спецпроект представляв собою аналітичну PR-статтю, присвячену українському агросектору: огляду поточної ситуації, опису перспектив і так далі. Окрім PR-функції, ця стаття виконувала й іншу роль – збір cookies усіх користувачів для подальшого ретаргетингу. Адже якщо людина зацікавилась настільки нішовим матеріалом, це говорить про її залученість у сферу агробізнесу і вона з високою ймовірністю є нашим потенційним клієнтом.

В результаті, застосування комплексу з усіх перерахованих рекламних каналів дозволило нам перевиконати план щодо конверсій більш, ніж на 25%.

Тому не бійтесь використовувати нові інструменти та підходи для вирішення нестандартних задач, експериментувати і застосовувати нестандартні рішення. Digital пропонує масу найрізноманітніших інструментів для досягнення вражаючих цілей і цими інструментами можна і потрібно користуватися.